Sjuk?!

Godmorgon.
När jag vaknade imorse var det så självklart: -jag är sjuk. Ont i halsen och förkyld. Ont i öronen.
Tur att det är söndag och att jag egentligen bara planerat ev. en tur till nova (shoppingcenter), ett träningspass vid 18 och sedan bara att fixa lite saker hemma.

Förresten, på nova hade jag tänkt köpa:
  • hatt (såg en snygg på lindex faktiskt!)
  • jeansleggins (ser mer ut som riktiga jeans, vila)
  • body (hm, gina eller liknande)
Då jag är lite rik för tillfället hade jag tänkt mig detta också

  • Vita converse, ska jag be någon i USA köpa
  • Extensions, men det blir nog inte förrän v.13, då jag är i Stockholm. Den butiken i Malmö ska vara dålig har jag hört
(Hade tänkt lägga upp en smickrande cambild för att visa att jag är sjuk. Men det hade varit den första bilden ni såg på mig. Inte okej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0