IKEA är nog bäst i längden



Åh, ikea är underbart. om Man ändå hade lite pengar och en egen lägenhet att inreda... Visste ni förresten av de flesta bilderna i IKEA-katalogen inte är riktiga foton? Det är helt sjukt hur långt tekniken har kommit. Bilden här ovanför på badrummet t.ex. är inget foto, utan egentligen är bilden grundad på en ritning i datorn.. Läskigt.

Nåja, utan pengar, egen lägenhet och stort rum är det tungt att kolla igenom katalogen och på hemsidan. Tills dess får jag nöja mig med en skoförvaring till garderoben

... och så hade jag tänkt fixa till badrumsskåpet. Blev inspirerad av den här bilden!

Tog tempen precis. Har 0.6 grader över min normaltemp som är 36.5. Men det tror ingen på... Får väl snora vidare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0